Wydarzenia

  • Wydarzenia

MLEKOVITA: z dumą rozwijamy polską markę na światową skalę

Już od ponad 90 lat MLEKOVITA kultywuje polskość: jej dostawcami są polscy rolnicy, daje 5 tys. miejsc pracy w swoich zakładach, promuje polskie wyroby nabiałowe zarówno na rodzimym, jak i zagranicznych rynkach. Polskość i MLEKOVITA są ze sobą nierozerwalnie powiązane od lat, a zbliżające się Narodowe Święto Niepodległości jest dobrą okazją, aby o tym przypomnieć.

  • Wydarzenia

Wydanie specjalne "Dobrego Gospodarza"

Zapraszamy do lektury trzeciego, a zarazem specjalnego wydania magazynu "Dobry Gospodarz", w znacznej części poświęconego historii Światowego Dnia Mleka, organizowanego od 22 lat przez Grupę MLEKOVITA.

  • Wydarzenia

mlekovitka.pl - ruszył drugi sklep internetowy MLEKOVITY

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów i realizując strategię społecznej odpowiedzialności biznesu, Grupa MLEKOVITA, lider mleczarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła drugi już sklep internetowy – mlekovitka.pl.

  • Wydarzenia

Społeczna odpowiedzialność MLEKOVITY - wkrótce kolejny e-sklep

MLEKOVITA, największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej, już wkrótce uruchomi kolejny sklep internetowy, realizując strategię społecznej odpowiedzialności. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów powstaje e-sklep, w którym będzie można zamawiać produkty z szerokiej oferty Grupy MLEKOVITA.

  • Wydarzenia

MLEKOVITA - najwyższe standardy jakości. Audyt Zintegrowanego Systemu Zarządzania

MLEKOVITA po raz kolejny z powodzeniem przeszła trzydniowy audyt certyfikowanego Zintegrowanego Systemu Zarządzania. Prowadzenie działalności w zgodzie z najwyższymi standardami jest wyrazem odpowiedzialności firmy za zdrowie konsumentów oraz stan środowiska naturalnego. Audyt został przeprowadzony w dniach 14-16 października 2020 r.

  • Wydarzenia

Znakomite wyniki MLEKOVITY za trzy kwartały br. - rekord przychodów coraz bliżej

Mimo trudnej sytuacji rynkowej i zawirowań związanych z pandemią Covid-19, Grupa MLEKOVITA zakończyła III kwartał 2020 r. ze znakomitymi wynikami finansowymi. Zakładane na ten okres cele zostały znacznie przekroczone. Dynamiczny rozwój firmy, możliwy m.in. dzięki dokonywanym inwestycjom oraz rosnący eksport wciąż umacniają MLEKOVITĘ na pozycji lidera sektora mleczarskiego w Europie Środkowo-Wschodniej.

  • Wydarzenia

Jedyne polskie batoniki twarogowe - inwestycja Grupy MLEKOVITA w zakładzie w Pilicy

MLEKOVITA dynamicznie się rozwija i podejmuje kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy firma sfinalizowała inwestycję o wartości 4 mln zł, polegającą na uruchomieniu linii technologicznej do produkcji batoników twarogowych w dwóch brandach produktowych pod nazwami „MiaMu” i „Tereska”. MLEKOVITA jest jedynym polskim producentem batoników twarogowych.

  • Wydarzenia

MLEKOVITA inwestuje 100 mln zł w trudnych pandemicznych czasach

Bez względu na sytuację pandemiczną MLEKOVITA nie zwalnia tempa. Mleczarski koncern, firma o międzynarodowym zasięgu, którą tworzą własne komplementarne podmioty, na co dzień ściśle ze sobą współpracujące: 20 zakładów produkcyjnych, 32 hurtownie, 135 sklepów firmowych Mlekovitka i sklep internetowy sba.com.pl, dba o swój nieustanny rozwój, m.in. inwestując w infrastrukturę techniczną i technologiczną.

  • Wydarzenia

MLEKOVITA jako pierwsza w branży uruchamia własny sklep internetowy www.sba.com.pl z produktami wysokobiałkowymi

Grupa MLEKOVITA, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów lubiących aktywność fizyczną, otworzyła sklep internetowy, w którym można zaopatrzyć się w produkty bogate w białko. Działa on pod adresem www.sba.com.pl, a jego nazwa pochodzi od linii produktów Super Body Active. Dla klientów e-sklepu firma przygotowała atrakcyjne pakiety promocyjne, a także program lojalnościowy. Przyznawane za zamówienie punkty można zamieniać na vouchery i opłacać przy ich pomocy kolejne zakupy.

  • Wydarzenia

100 tysięcy kg mniej tworzyw sztucznych - innowacje MLEKOVITY w trosce o środowisko

Grupa MLEKOVITA, jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej, kieruje się ideą zrównoważonego rozwoju. Świadoma swojego oddziaływania na środowisko, firma podejmuje wiele działań, aby zapobiegać jego zanieczyszczaniu. Wśród nich jest ograniczanie ilości tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów. Konsekwentne zmiany w tym zakresie, m.in. zmniejszenie grubości folii w opakowaniach sera w plastrach czy wprowadzenie kubków z bezpośrednim nadrukiem etykiety dla jogurtu naturalnego, pozwolą MLEKOVICIE zredukować ilość tworzyw sztucznych aż o 100 tys. kg w skali roku.