Wydarzenia
Marka Wypasione swoją premierę na rynku miała w 2009 roku i natychmiast zyskała uznanie konsumentów. Przez lata produkowane przez Mlekovitę Wypasione produkty odnotowują rekordy sprzedaży.
Mlekovita jest niezmiennie liderem rynku mleka w Polsce oraz czołowym jego producentem w Europie. Na krajowym rynku ponad 25% produkowanego mleka pochodzi Mlekovity. Wzrastająca dynamika sprzedaży i pozycja numer 1 w wyborach zakupowych Polaków, znalazła potwierdzenie tylko w wynikach kolejnych konkursów i rankingów, ale także w badaniach rynkowych, według których mleko Wypasione, w tym również mleko smakowe, jest marką numer 1, liderem w kategorii mleka w Polsce (źródło: Nielsen, styczeń – grudzień 2023). – Niezwykle satysfakcjonujący jest fakt, że nasze marki produktowe cieszą się niesłabnącym zaufaniem Polaków. To, że spośród dostępnych marek mleka najchętniej wybierają mleko Wypasione i Polskie oraz że są one dla nich numerem jeden, świadczy tylko o tym, że przyjęta strategia rozwoju marki jest skuteczna i są to najbardziej znane brandy – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. – Cieszy nas wysoki popyt na mleko z Mlekovity. Jest to wielki sukces i efekt satysfakcji konsumentów oraz ich uznania dla najwyższej jakości naszych produktów, które są nie tylko smaczne, ale i bogate w składniki odżywcze – podkreśla.
Mleko to produkt niezbędny w diecie każdego człowieka, o wyjątkowym składzie, dzięki któremu czemu ma unikalne walory zdrowotne, jakich nie posiada żaden inny produkt spożywczy. Mleko produkowane przez Mlekovitę powstaje z zachowaniem najwyższych reżimów sanitarnych i technologicznych z najwyższej jakości surowca dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. Średnio co 4 mieszkaniec Polski sięga po mleko z Mlekovity. Obecnie w ofercie firmy znaleźć można nie tylko mleko Polskie oraz Wypasione, a także mleko Wydojone bez laktozy, BIO ekologiczne czy wysokobiałkowe Super Body Active. Najpopularniejsza na rynku marka Wypasione to zaś nie tylko klasyczne mleko UHT w różnych wariantach zawartości tłuszczu (3,2% i 2%) i pojemności opakowań (1 l, 500 ml), ale cały szereg innych produktów. Obecnie linię Wypasione uzupełniają: