Grupa Mlekovita po raz kolejny potwierdza, że jest liderem nie tylko w branży mleczarskiej, ale również w obszarze zrównoważonego rozwoju. Na zakończenie Kongresu Opakowań i Recyklingu ogłoszono wyniki Konkursu ReThink Packaging 2025. Złoty Laur w kategorii najbardziej zrównoważonego opakowania trafił do Mlekovity.
Mlekovita znalazła się w nim w ścisłej czołówce TOP 3 marek najczęściej wybieranych przez polskich konsumentów i uhonorowana prestiżowym Brand Footprint Award 2025 za uzyskanie wskaźnika Consumer Reach Points (CRP) na poziomie 240,3 mln w 2024 r.
Podczas uroczystej Gali Liderów Rynku FMCG i Handlu, organizowanej przez redakcję miesięcznika „Hurt & Detal”, mleko Polskie 2% z Mlekovity otrzymało „Złoty Paragon – Nagrodę Kupców Polskich – Lider Sprzedaży 2025”, wygrywając w kategorii „Mleko”. Na podium plebiscytu w swoich kategoriach znalazły się również: masło Polskie ekstra, ser Favita sałatkowo-kanapkowy 18% tł. oraz Wypasiony rożek śmietankowy o smaku kokosa.
Mlekovita ponownie uplasowała się na najwyższej pozycji wśród przedsiębiorstw sektora mleczarskiego w prestiżowym rankingu 200 największych polskich firm, opublikowanym przez tygodnik „Wprost”.
Prezes Zarządu Grupy Mlekovita podczas Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji odebrał nagrodę Top Exportera w konkursie „Modern Retail Awards”. Mlekovitę nagrodzono za wybitne osiągnięcia rynkowe, innowacyjność i rozwój współpracy z partnerami handlowymi.
Mlekovita po raz kolejny została najwyżej notowaną firmą z branży na prestiżowej Liście 500, przygotowanej przez dziennik „Rzeczpospolita”. W opublikowanym rankingu zajęła 62. miejsce, awansując w porównaniu z poprzednim rokiem o kolejnych 6 pozycji. Tym samym zdecydowanie wyprzedziła innych uwzględnionych w zestawieniu przedstawicieli branży mleczarskiej i ponownie potwierdziła swoją pozycję lidera.
Mlekovita po raz kolejny została najwyżej notowaną firmą z branży na prestiżowej Liście 500 Największych Firm w Polsce, przygotowanej przez dziennik „Rzeczpospolita”.
Kefir naturalny bez laktozy zdobył Złoty Medal w kategorii Debiut polski podczas targów WorldFood Poland 2025. W konkursie, który ma na celu wyłonienie i promocję najlepszych produktów prezentowanych przez wystawców, udział wzięło około 100 produktów, z których jury wyłoniło 14 laureatów Złotego Medalu oraz 10 wyróżnionych produktów w 11 różnych kategoriach. O wyborze najlepszych i najbardziej rokujących produktów zadecydowali przedstawiciele z sieci handlowych, sektora HoReCa, stowarzyszeń i organizacji branżowych oraz eksperci żywieniowi, doceniając ich jakość, innowacyjność i potencjał rynkowy.
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny ogłosił wyniki kluczowych rankingów branżowych, w których Mlekovita ponownie zdobyła pierwsze miejsca, otrzymując: