Grupa Mlekovita po raz kolejny zajęła pierwsze miejsce w rankingu Złota Setka Podlaskiego, organizowanym przez redakcje „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej”. Podczas uroczystej gali Prezes Dariusz Sapiński przyznał także ustanowione przez siebie najwyższe odznaczenia - Złote Logo Mlekovity - długoletnim partnerom handlowym.
Mlekovita w drugiej edycji programu „Blix Awards - Wybór Konsumentów” ponownie zwyciężyła w kategorii „Nabiał”. Nagroda Blix Awards jest o tyle wyjątkowa, że otrzymają ją marki najczęściej wybierane przez polskich konsumentów podczas codziennych zakupów. To kolejna tego typu nagroda - Mlekovita zwyciężyła również w CPS GfK Brand Footprint 2024 jako najczęściej wybierana przez Polaków marka FMCG.
Podczas rozpoczynających się w Poznaniu targów POLAGRA 2024 produkty Mlekovity zostały uhonorowane aż 20 Złotymi Medalami, a stoisko statuetką Złotego Akantu. Uznanie ekspertów zyskały: Super Body Active mleko UHT wzbogacone białkami mleka 1 l, Super Body Active jogurt wysokobiałkowy 200 g, Super Body Active serek wysokobiałkowy 150 g, Super Body Active ser wysokobiałkowy wiórki 250 g, Super Body Active ser wysokobiałkowy sałatkowo-kanapkowy 270 g, Super Body Active batonik twarogowy wysokobiałkowy o smaku kokosowym w polewie o smaku białej czekolady 40 g, Super Body Active maślanka w proszku 400 g, Super Body Active serwatka demineralizowana w proszku 500 g, Wypasiony ser z kminkiem w plastrach 135 g, Wypasiony ser z pomidorami i bazylią w plastrach 135 g, Wypasiony ser z pieprzem i chili w plastrach 135 g, Wypasione masło 200 g, Wypasiony twaróg sernikowy klasyczny 1 kg, Wypasiony twaróg sernikowy luksusowy 1 kg, Wypasiony twaróg sernikowy premium 1 kg, Wypasiony twaróg sernikowy waniliowy 500 g, Regionalne Rarystasy. Narie ser z Krainy Jezior Warmii i Mazur w plastrach 135 g, Regionalne Rarystasy. Kasztel ser z Doliny Roztocza w plastrach 135 g, Kamiennogórski ser pleśniowy 165 g, Przysmak Sudecki 160 g.
Największa grupa mleczarska w Europie Środkowo-Wschodniej konsekwentnie umacnia się na pozycji lidera branży, co potwierdzają kolejne nagrody i tytuły przyznawane w prestiżowych rankingach. W ramach Złotej 100 Polskiego Rolnictwa Mlekovita ponownie okazała się najwyżej notowanym przedstawicielem mleczarstwa - została zwycięzcą Platynowej Trójki, a Prezes Dariusz Sapiński odebrał Orła „Wprost” dla Managera Roku.
Podczas gali wieńczącej 17. edycję Rankingu Spółdzielni Mleczarskich, organizowanego przez Polską Izbę Mleka, Mlekovita zwyciężyła w kategorii Działalności Badawczo Rozwojowej oraz jako Przedsiębiorstwo Zielonych Rozwiązań.
Mlekovita od lat niezmiennie przewodzi Ogólnopolskiemu Rankingowi Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich, organizowanemu przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej” i w 2024 r. po raz kolejny zwyciężyła w zestawieniu.
Według najnowszego Raportu Brand Footprint Europe marka Mlekovita zajmuje 1. miejsce wśród najczęściej wybieranych przez Polaków marek FMCG. Wyniki są oparte na całorocznej obserwacji koszyków zakupowych 13,5 mln polskich gospodarstw.
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich Związek Rewizyjny ogłosił wyniki najważniejszych dla rynku mleczarskiego rankingów. Mlekovita ponownie triumfowała we wszystkich najważniejszych kategoriach, tym samym odbierając:
Mlekovita niezmiennie pozostaje Najcenniejszą Polską Marką w zestawieniu przygotowywanym przez redakcję „Gazety Finansowej”. Firma już kolejny rok z rzędu cieszy się tym tytułem, będącym wynikiem nieustannego dynamicznego rozwoju firmy, ale i nieprzerwanej pracy nad umacnianiem siły marki i pozycji lidera rynku.