"Wybór Konsumentów Nr 1 - Blix Awards" - Mlekovita marką najchętniej wybieraną przez Polaków

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Grupa Mlekovita, lider rynku mleczarskiego, przywiązuje dużą wagę do jakości, bezpieczeństwa i wartości odżywczych swoich produktów oraz ich wpływu na zdrowie konsumentów. Takie działanie znajduje odzwierciedlenie w codziennych wyborach zakupowych Polaków, przekładając się jednocześnie na kolejne wyróżnienia dla marki - tym razem dzięki ich głosom Mlekovita sięgnęła po nagrodę „Wybór Konsumentów Nr 1 - Blix Awards”.

Po raz pierwszy w historii programu „BLIX AWARDS - Wybór Konsumentów” zostały rozdane nagrody dla sektora FMCG. Ocenie poddano ponad 1,1 tys. marek, z których statuetki trafiły do laureatów w 25 kategoriach. Niekwestionowanym zwycięzcą wśród producentów nabiału okazała się marka Mlekovita. - Nagroda „Wybór Konsumentów Nr 1 - Blix Awards” jest wyjątkowa, ponieważ o jej przyznaniu decydują sami kupujący. Dla nas to potwierdzenie dobrze wykonanej pracy, w której wyniku produkty marki Mlekovita spełniają oczekiwania jakościowe i odpowiadają na potrzeby żywieniowe konsumentów. Niezwykle satysfakcjonujący jest fakt, że nasze produkty cieszą się zaufaniem i uznaniem Polaków - to po nie sięgają najchętniej, bo są dla nich numerem jeden w swojej kategorii - podkreśla Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

W szeroko zakrojonym badaniu firmy KANTAR Polska, Grupy BLIX i platformy UCE RESEARCH Polacy udzielili ponad 620 tys. opinii na temat marek wybieranych podczas codziennych zakupów. To jedno z najbardziej obiektywnych rynkowych badań preferencji konsumenckich, ponieważ marki nie mogły nominować siebie ani być nominowane przez osoby trzecie - to sami Polacy spośród marek dostępnych na rodzimym rynku wskazywali te, po które sięgają najczęściej podczas zakupów w sklepach stacjonarnych.