Mlekovita po raz kolejny z tytułem Najcenniejszej Polskiej Marki

  • Nagrody

Już po raz kolejny Mlekovita znalazła się w wąskim gronie laureatów przygotowywanej przez redakcję „Gazety Finansowej” listy Najcenniejszych Polskich Marek. Taki wynik to nie tylko efekt nieustannego dynamicznego rozwoju firmy, ale i nieprzerwanej pracy nad umacnianiem siły marki i pozycji lidera rynku.

Najcenniejsza Polska Marka to plebiscyt cyklicznie przygotowywany przez „Gazetę Finansową”. Jego celem jest wyróżnienie firm, dla których marka to nie tylko znak, logo i symbol, ale ma też historię i przekaz, w którym polskość to podstawa. W tegorocznym zestawieniu redakcja wybrała 11 przedsiębiorstw, których korzenie wywodzą się z Polski, tu się rozwijają, ale i odważnie sięgają po klientów z całego świata. To polskość jest ich siłą i za nią ich marki cenią konsumenci. I właśnie za takie konsekwentne budowanie marki Mlekovita utrzymała swoją pozycję najcenniejszej polskiej marki mleczarskiej.

Grupa Mlekovita ponownie ma za sobą wyjątkowy rok. Z powodzeniem zakończyła 2023 rok, wzmacniając swoją pozycję rynkową, zwiększając skalę działalności i finalizując kolejne inwestycje. Znacząco rozwinęła również swoją ofertę asortymentową w odpowiedzi na trendy rynkowe, potrzeby i oczekiwania konsumentów. Jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej Mlekovita do swojego dorobku dołożyła też szereg nagród. m.in. po raz kolejny zwyciężyła w Podlaskiej Złotej Setce Przedsiębiorstw „Kuriera Porannego”, triumfowała także w Rankingu Spółdzielni Mleczarskich organizowanym przez Polską Izbę Mleka oraz w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich, zorganizowanym przez redakcję „Dziennika Gazety Prawnej”. Ponadto wróciła z międzynarodowych targów POLAGRA 2023 z aż 25 nagrodami: 22 produkty uhonorowano Złotymi Medalami, w tym dla sera Bialskiego z Doliny Krzny, który otrzymał również Złoty Medal – Wybór Konsumentów oraz nagrodę Grand Prix Grupy MTP; statuetką Złotego Akanta uhonorowano zaś targowe stoisko Mlekovity. Mlekovita po raz trzeci została również najcenniejszą polską marką mleczarską według magazynu „Forbes” w 3. edycji zestawienia TOP 200 najlepszych polskich marek; niezmiennie też znajduje się na przygotowywanej przez redakcję „Gazety Finansowej” liście Najcenniejszych Polskich Marek. Najważniejsze są jednak codzienne wybory zakupowe Polaków – ich wyrazem jest kolejne wyróżnienia dla marki Mlekovita, która dzięki głosom polskich konsumentów sięgnęła po nagrodę „Wybór Konsumentów Nr 1 - Blix Awards”.