​​​​​​​Masło Polskie Liderem Sprzedaży. Trzy produkty MLEKOVITY z laurami konkursu „Złoty Paragon 2022 - Nagroda Kupców Polskich”

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Trzy produkty marki MLEKOVITA zostały nagrodzone w 12. edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Nagrodę Główną i Certyfikat „Złoty Paragon 2022 – Lider Sprzedaży” zdobyło masło Polskie ekstra 200 g. Laureaci zostali wybrani głosami właścicieli i kierowników sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski – czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”, którzy wskazali najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty.

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” wyłania te produkty i usługi, które w poprzednim roku w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce oraz wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Jego zwieńczeniem była uroczysta Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu, podczas której ogłoszono laureatów nagrody głównej „Złoty Paragon 2022” oraz wyróżnionych w 64 kategoriach produktowych, a także laureatów nagród specjalnych dla produktów i linii produktowych oraz liderów handlu. Obok masła Polskiego ekstra 200 g, które zwyciężyło w kategorii „Masła”, w czołówce konkursu znalazły się również: ser Sokół w plastrach 150 g (kategoria: sery żółte twarde) i mleko Wypasione 3,2% 1 l (mleko).

- MLEKOVITA to najszerszy wybór nabiału w Polsce i Europie – portfolio naszej firmy liczy już ponad 1555 produktów. Cieszy nas, że doceniają je nie tylko konsumenci, ale również detaliści – to oni wiedzą najlepiej, które produkty powinny znaleźć się w ich sklepach. I że ich klienci najchętniej sięgają właśnie po produkty MLEKOVITY – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA, Dariusz Sapiński. – To niewątpliwie dowód na to, że nasz codzienny wysiłek jest dostrzegany, bo każda nagroda dla naszych produktów jeszcze bardziej motywuje do nieustannej pracy nad rozwojem asortymentu. Wyróżnione dziś masło Polskie, ser Sokół i mleko Wypasione to nasze topowe produkty, o których najwyższą jakość dbamy od lat, ale szczególnej uwadze polecamy też nasze kolejne nowości, m.in. Wypasione caffe lattecappuccino, batoniki twarogowe MiaMu w nowej odsłonie: w polewie toffi, śmietankę 30% bez laktozy, śmietanę termizowaną Polską 18% w tubie czy ser Favita w plastrach – a niedługo również w wersji do grillowania.

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” przebiegał pod nadzorem Agencji Badawczej KANTAR, która zrealizowała badania.