Nagrody 2019

2019

W 13. edycji badania Perły Rynku FMCG 2019, organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę „Wiadomości Handlowych”, MLEKOVITA odebrała aż 6 nagród dla swoich nowości. Po najwyższe laury – Złote Perły Rynku FMCG 2019 – sięgnęły aż 3 nowości z MLEKOVITY: w kategorii „Produkty dietetyczne (bez glutenu, bez laktozy, bez cukru)” – mleko Wydojone bez laktozy spożywcze 1 l, w kategorii „Produkty EKO, BIO, VEGE” – linia produktów ekologicznych BIO, a w kategorii „Sery” – Zakopiańskie Specjały. Na podium – ze srebrnymi i brązowymi Perłami – znalazły się także kolejne 3 nowości z MLEKOVITY: w kategorii „Sery” – ser Polski z dziurami, w kategorii „Produkty śniadaniowe” –serek śmietankowy kanapkowy Wypasiony, a w kategorii „Słone przekąski’ – Wypasiony paluszek serowy.

Czytelnicy miesięcznika Hurt & Detal już po raz dziewiąty przyznali nagrody „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Podczas uroczystej gali 23 maja 2019 roku w warszawskim Teatrze Kamienica Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński odebrał aż 6 nagródStatuetkę Złoty Paragon 2019 dla masła Polskiego 200 g oraz Statuetkę Specjalną Złoty Paragon 2019 dla linii produktów BIO oraz wyróżnienia dla masła ekstra ekologicznego BIO 100g, mleka Polskiego 2%, jogurtu Polskiego pitnego bez laktozy truskawkowego 250 g oraz sera Polskiego z dziurami w plastrach 150 g.

MLEKOVITA jest zdecydowanym liderem branży w każdym aspekcie swojej działalności. Podczas uroczystej gali 8 maja 2019 r. w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odebrała tytuł Firmy Dobrze Widzianej 2019 w konkursie zorganizowanym przez Business Centre Club pod patronatem honorowym Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej Elżbiety Rafalskiej.

Tygodnik „Wprost” już po raz piąty opublikował listę 200 największych firm z polskim kapitałem. W najnowszym wydaniu rankingu z 6 maja 2019 r., w którym znalazły się przedsiębiorstwa z łącznymi przychodami ze sprzedaży szacowanymi na blisko 772 mld zł, MLEKOVITA okazała się pierwszą z firm mleczarskich, zajmując 38. pozycję w całym zestawieniu.

Podczas Międzynarodowych Targów Wyrobów Spożywczych Polagra Food 2018 MLEKOVITA otrzymała 8 Złotych Medali. Spośród wszystkich nagrodzonych wówczas Złotymi Medalami produktów wybrane zostały te, które nagrodzono tytułem Złoty Medal – Wybór Konsumentów 2019. Uhonorowana nim została nowość: Herkules koncentrat białek serwatkowych WPC 80.

 

Marka MLEKOVITA to niewątpliwie ulubiona marka polskich konsumentów. Po raz kolejny potwierdziły to wyniki ogólnopolskiego badania konsumenckiego ULUBIONA MARKA POLAKÓW/POLEK 2019®. Podczas uroczystego wręczenia statuetek i dyplomów, które odbyło się 11 kwietnia 2019 r. w Hotelu Bellotto w Warszawie, MLEKOVITA odebrała łącznie 6 wyróżnień, w tym najwyższe w kategorii maseł.

W przygotowywanym przez redakcję Gazety Finansowej zestawieniu najlepszych firm, które w swoich branżach mogą się pochwalić największymi osiągnięciami MLEKOVITA otrzymała tytuł Lokomotywy Biznesu 2018. Nagrodę przyzano za sukces, jakim był intensywny rozwój firmy w 2018 r. - roku 90-lecia istnienia MLEKOVITY.

Po raz 25. w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odbyła się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu, wieńcząca XXVIII edycję konkursu Lider Polskiego Biznesu. MLEKOVITA podczas części oficjalnej Gali otrzymała czwarty Diament – prestiżową nagrodę przyznawaną przez Business Centre Club.

Nowości marki MLEKOVITA już o momentu pojawienia się na rynku zyskują uznanie konsumentów. W badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019, którego organizatorem jest Wydawnictwo Gospodarcze, wydawca m.in. czasopisma „Wiadomości Handlowe”, a przeprowadzone zostało przez GfK Polonia na podstawie opinii konsumentów wyłoniono najlepsze produkty FMCG – nowości z ostatniego roku (wprowadzone między 1 września 2017 a 1 września 2018 roku). W 2019 r. tym tytułem zostało uhonorowanych aż 7 produktów i linii produktowych marki MLEKOVITA. Złote medale plebiscytu zdobyły: linia serów Polskich z dziurami w kategorii „Sery”, Wypasione serki śmietankowe kanapkowe w kategorii „Serki i twarogi” oraz masło Mini Osełka Polska 100 g w kategorii „Masła”. Na podium znalazły się również: linia jogurtów HoHo (srebrny medal w kategorii „Jogurty i desery mleczne”), linia produktów ekologicznych BIO (srebrny medal w kategorii „Produkty eko, bio, vege”), linia produktów Polskich bez laktozy (srebrny medal w kategorii „Żywność funkcjonalna”) oraz linia serów bez laktozy (brązowy medal medal w kategorii „Sery”).