Nowości
Na śniadanie, podwieczorek, jako samodzielna przekąska, składnik deserów i słodkich potraw, dodatek do ciast, gofrów i naleśników – wszechstronne zastosowanie serków homogenizowanych sprawia, że ta kategoria systematycznie się rozwija. Dodatkowym jej atutem jest grupa docelowa – są lubiane zarówno przez najmłodszych konsumentów, jak i ich rodziców i dziadków. Ponadto zwiększająca się świadomość konsumentów dotycząca zdrowego stylu życia oraz rosnąca liczba osób z nietolerancjami pokarmowymi sprawia, że systematycznie rośnie zapotrzebowanie na wyroby specjalistyczne. Zauważając te trendy, MLEKOVITA wprowadziła na rynek nowość w rodzinie produktów Polskich: serek homogenizowany bez laktozy.
Produkt skierowany jest do szerokiego grona konsumentów, ale przede wszystkim jest odpowiedzią na potrzeby tych, którzy nie mogą spożywać mleka i produktów mlecznych ze względu na nietolerancję laktozy – cukru występującego w ich składzie. Serek Polski bez laktozy oferowany w dwóch wariantach smakowych: naturalnym oraz waniliowym z dodatkiem pokruszonej laski wanilii w porcji 150 g to optymalna propozycja na śniadanie, podwieczorek, kolację czy na szybką przekąskę. Charakterystyczna fioletowa szata graficzna, spójna z linią produktów bez laktozy, przyciąga uwagę klientów.
Serek Polski bez laktozy to poza wyjątkowymi walorami smakowymi mnóstwo składników, korzystnie wpływających na zdrowie. To przede wszystkim źródło naturalnie obecnych w mleku, ważnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu składników odżywczych: białka i wapnia.