Pierwsze miejsce i tytuł „Przebój FMCG 2015” dla jogurtów Mleczna Impresja !

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Asortyment jogurtów Mleczna Impresja z MLEKOVITY triumfował w VIII edycji konkursu Przeboje FMCG 2015 w kategorii "Jogurty i desery mleczne". Produkty MLEKOVITY zajęły 1 miejsce w głosowaniu detalistów i dystrybutorów z branży spożywczej.

Plebiscyt, organizowany przez magazyn „Życie Handlowe”, przeprowadzony był w dwóch etapach. W pierwszym zsumowane głosy członków 10-osobowego jury konkursowego, złożonego z profesjonalistów branży spożywczej, wskazały wyroby, które przeszły do II etapu konkursu. W nim zapadły ostateczne decyzje, a głosy oddawali przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego. To oni wiedzą najlepiej, jakie produkty zyskują uznanie w oczach konsumentów, a swoimi głosami wyznaczają pozycje poszczególnych firm na rynku. W sumie podczas uroczystej gali nagrodzono ponad pięćdziesiąt artykułów dostępnych w sklepach spożywczych.

Pierwsze miejsce i tytuł „Przebój FMCG 2015” w kategorii „Jogurty i desery mleczne” zajęły jogurty typu greckiego o obniżonej zawartości tłuszczu MLECZNA IMPRESJA. Dostępne są w wyjątkowych luksusowych smakach: figa i miód, orzechy i miód, ananas i kokos oraz naturalnym. Dodatki smakowe ukryte pod delikatnym jogurtem o kremowej konsystencji pozwalają na wymieszanie ich zgodnie z własnymi upodobaniami. Znakomicie sprawdzą się na śniadanie, podwieczorek, pełnowartościową przekąskę między posiłkami lub deser. W wersji naturalnej stanowi wyśmienitą bazę do wszelkich sosów i dipów, a także deserów, sałatek i świeżych owoców. Gęste i pożywne idealnie uzupełnią zdrową i zbilansowaną diety.