MLEKOVITA utrzymuje pozycję Najcenniejszej Polskiej Marki

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Grupa MLEKOVITA po raz kolejny została uhonorowana tytułem Najcenniejszej Polskiej Marki w zestawieniu przygotowywanym przez redakcję „Gazety Finansowej”. To efekt nieustannego dynamicznego rozwoju firmy, dzięki któremu umacnia się na pozycji lidera branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Najcenniejsza Polska Marka to plebiscyt cyklicznie przygotowywany przez „Gazetę Finansową”, by wyróżnić firmy, dla których polskość to podstawa. Redakcja wybrała zaledwie 6 przedsiębiorstw, po jednym z badanej branży, prezentując przedsiębiorstwa, które prowadzą stabilne biznesy, a ich marki są cenione i budzą dobre skojarzenia. MLEKOVITA po raz kolejny utrzymała swoją pozycję najcenniejszej polskiej marki mleczarskiej.

Grupa MLEKOVITA ponownie ma za sobą rekordowy rok. W 2021 roku przychody firmy po raz pierwszy w historii przekroczyły 6 mld zł, utrzymując pozycję lidera branży. Ma to potwierdzenie nie tylko w kolejnym prestiżowym tytule Najcenniejszej Polskiej Marki – MLEKOVITA jest również najcenniejszą marką mleczarską w zestawieniu TOP 200 najlepszych polskich marek magazynu Forbes, a ponadto wiodła prym w 2021 r. w wielu innych konkursach i rankingach. Nie miała sobie równych m.in. wśród firm z sektora mleczarskiego w Złotej Setce Polskiego Rolnictwa tygodnika „Wprost” – firma została zwycięzcą Platynowej Piątki Mleczarni oraz otrzymała nagrodę „Orzeł Polskiego Rolnictwa” w kategorii Najlepszy Eksporter. Zajęła również dwa 1. miejsca w Rankingu Najlepszych i Największych Spółdzielni Mleczarskich, opracowywanym przez Krajowy Związek Spółdzielni: w rankingu głównym oraz za produkcję galanterii mlecznej; po raz kolejny została również zwycięzcą Rankingu Spółdzielni Mleczarskich Polskiej Izby Mleka oraz w Ogólnopolskim Rankingu Najlepszych Spółdzielni Mleczarskich, przygotowanym przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”.