Batoniki twarogowe MiaMu od MLEKOVITY „Złotą Innowacją FMCG 2021”

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Jako lider branży mleczarskiej w Europie Środkowo-Wschodniej Grupa MLEKOVITA od lat stawia na produkcję innowacyjnych wyrobów najwyższej jakości. Potwierdzają to liczne nagrody, przyznawane wytwarzanym przez firmę produktom. Tym razem tytuł „Złota Innowacja FMCG 2021” zdobyła linia batoników twarogowych w polewie czekoladowej MiaMu.

„Złote Innowacje FMCG & Retail” to największy na polskim rynku konkurs konsumencki, wyłaniający najbardziej nowatorskie produkty FMCG i rozwiązania retail. Nagradzane są produkty i usługi, które w ostatnim roku rewolucjonizowały podejście do zakupów, uatrakcyjniały rynek spożywczy oraz poprzez innowacyjność bezpośrednio wpływały na zachowania konsumentów.

Oficjalne ogłoszenie wyników 3. edycji konkursu odbyło się 25 października 2021 r. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica. W części konkursu dotyczącej FMCG zgłoszono aż 238 innowacyjnych produktów. Laureaci w 31 kategoriach, podzielonych na 5 grup (Smak, Skład, Opakowanie, Odpowiedź na potrzeby i Chwile z produktem) zostali wyłonieni w internetowym badaniu konsumenckim. W kategorii Słodkie chwile bezkonkurencyjna okazała się linia batoników twarogowych MiaMu, która dzięki największej liczbie głosów zdobyła pierwsze miejsce i tytuł „Złota Innowacja FMCG 2021” wraz z prestiżową statuetką.

W MLEKOVICIE nieustannie dokładamy starań, by oferować konsumentom innowacyjne produkty najwyższej jakości. Jesteśmy dumni, że nasze batoniki twarogowe MiaMu, które jako zdrowa i wartościowa przekąska z powodzeniem zastępują tradycyjne słodycze, otrzymały tytuł „Złota Innowacja FMCG 2021” – i to w kategorii, która jest domeną tradycyjnych słodyczy. Ta nagroda cieszy tym bardziej, że została przyznana właśnie dzięki głosom konsumentów, co potwierdza, że batoniki MiaMu nie tylko zyskały ich uznanie, ale i idealnie wpisały się w ich oczekiwania i potrzebymówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński.

MLEKOVITA jest jedynym producentem batoników twarogowych na polskim rynku. Wytwarza je w zakładzie produkcyjnym w Pilicy. Batoniki twarogowe w polewie czekoladowej MiaMu są bogate w białko (aż 85% każdego batonika to kremowa masa twarogowa), które jest budulcem tkanek i źródłem energii. Oferowane są w pięciu wariantach smakowych: truskawkowym, waniliowym, kokosowym, wiśniowym i orzecha laskowego.

Konkurs „Złote Innowacje FMCG & Retail” jest organizowany przez Fischer Trading Group, wydawcę m.in. branżowego miesięcznika „Hurt & Detal”.