6 produktów MLEKOVITY nagrodzonych w konkursie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Aż 6 produktów MLEKOVITY zostało nagrodzonych w dziesiątej edycji konkursu „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich”. Masło Polskie 200 g i serek homogenizowany Polski bez laktozy waniliowy z dodatkiem pokruszonej laski wanilii 150 g okazały się bezkonkurencyjne w swoich kategoriach (odpowiednio: masło oraz jogurty i desery mleczne). Nagrody przyznawane są głosami detalistów – czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”.

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” ma na celu wyłonienie tych produktów, które w poprzednim roku w sposób szczególny wpłynęły na rozwój handlu detalicznego w Polsce, oraz nagrodzenie tych, które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. W tym roku uroczysta gala ogłoszenia wyników konkursu „Złoty Paragon” nie odbyła się w sposób tradycyjny, a wyłącznie online, na kanale YouTube Spożywcza TV, należącym do miesięcznika „Hurt i Detal”.

Podczas gali ogłoszono zdobywców tytułu „Złoty Paragon 2020” i wyróżnionych w 65 kategoriach produktowych, laureata tytułu „Super Produkt”, jak również laureatów nagród specjalnych i jubileuszowych dla linii produktowych, osób, firm i usług. MLEKOVITA otrzymała 2 tytuły „Złoty Paragon 2020”: dla masła Polskiego 200 g oraz serka homogenizowanego Polskiego bez laktozy waniliowego z dodatkiem pokruszonej laski wanilii. W czołówce konkursu znalazły się też 4 inne produkty MLEKOVITY: ekologiczne mleko BIO 3,5% UHT 1 l, mleko Polskie 3,2% 1 l, ser pleśniowy La Polle Camembert 120 g i ser Polski z dziurami w plastrach 150 g.

Konkurs „Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” przebiegał pod nadzorem Agencji Badawczej KANTAR, która policzyła głosy. W ankiecie wzięło udział 611 kupców ze wszystkich formatów sklepów w całej Polsce. Patronat honorowy nad konkursem objęło Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi.