6 Pereł Rynku FMCG 2019 dla produktów MLEKOVITY!

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

We wtorek 11 czerwca 2019 r. w Hotelu Renaissance w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie nagród dla zwycięzców 13. edycji badania Perły Rynku FMCG 2019. W plebiscycie organizowanym przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę „Wiadomości Handlowych”, MLEKOVITA odebrała aż 6 Pereł Rynku FMCG 2019 dla swoich nowości.

Podobnie jak w poprzednich latach celem projektu było wyłonienie najlepiej przyjętych przez rynek nowości spożywczych, chemicznych i kosmetycznych. Wyboru zwycięzców dokonało jury składające się z 50 ekspertów – członków zarządów oraz managerów ds. zakupów firm handlowych. Po raz pierwszy w historii projektu do grona jurorów dołączyli przedstawiciele sieci stacji paliw, które prowadzą sprzedaż detaliczną artykułów FMCG. Zgodnie z regulaminem badaniu poddano nowości (lub produkty, które przeszły istotną modyfikację) wprowadzone do sprzedaży między 1 marca 2018 roku a 1 marca 2019 roku. Jurorzy mieli za zadanie wskazać najlepiej rotujące nowości, a także ocenić potencjał tych, których jeszcze nie mieli w swojej ofercie. Oceniali także wsparcie marketingowe, jakość, opakowanie oraz inne walory wpływające na atrakcyjność asortymentu dla handlu.

W konkursie nagrodzono nowości w 26 kategoriach. Spośród nich po najwyższe laury – Złote Perły Rynku FMCG 2019 – sięgnęły aż 3 z MLEKOVITY: w kategorii „Produkty dietetyczne (bez glutenu, bez laktozy, bez cukru)” – mleko Wydojone bez laktozy spożywcze 1 l, w kategorii „Produkty EKO, BIO, VEGE” linia produktów ekologicznych BIO, a w kategorii „Sery” – Zakopiańskie Specjały. Na podium – ze srebrnymi i brązowymi Perłami – znalazły się także kolejne 3 nowości z MLEKOVITY: w kategorii „Sery” – ser Polski z dziurami, w kategorii „Produkty śniadaniowe” – serek śmietankowy kanapkowy Wypasiony, a w kategorii „Słone przekąski’ – Wypasiony paluszek serowy.