4 produkty MLEKOVITY laureatami konkursu „Złoty Paragon 2021 - Nagroda Kupców Polskich”

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Cztery produkty MLEKOVITY zostały nagrodzone w 11. edycji konkursu „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich”. Laureaci zostali wybrani głosami detalistów - czytelników miesięcznika „Hurt i Detal”, którzy wskazali najlepiej sprzedające się w ich placówkach produkty.

Celem konkursu „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” jest wyłonienie produktów, które w poprzednim roku miały realny wpływ na rozwój handlu detalicznego w Polsce, a także nagrodzenie tych, które wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku.

Podobnie jak rok temu, uroczysta gala konkursu „Złoty Paragon” odbyła się online. Podczas niej ogłoszono laureatów tytułu „Złoty Paragon 2021” i wyróżnionych w 64 kategoriach produktowych, zdobywcę tytułu „Super Produkt” oraz laureatów nagród specjalnych dla produktów i linii produktowych. Obok mleka BIO ekologicznego UHT 2%, które zwyciężyło w kategorii produktów spożywczych bio i eko, w czołówce konkursu znalazły się także: ser długodojrzewający Cheddar Old z linii Diamenty Konesera (kategoria: sery żółte twarde), ser pleśniowy La Polle Camembert 120 g (sery pleśniowe i topione) i mleko Polskie 2% (mleko).

- Cieszymy się, że nasze produkty doceniają nie tylko konsumenci, ale również właściciele i kierownicy sklepów spożywczo-przemysłowych z całej Polski, którzy wiedzą najlepiej, że ich klienci najchętniej sięgają po produkty MLEKOVITY. Bo MLEKOVITA to najszerszy wybór nabiału w Polsce i Europie - portfolio naszej firmy liczy już ponad 1000 produktów, w tym w linii BIO ekologicznej, w której oferujemy nie tylko nagrodzone mleko, ale również masło, sery, jogurt i kefir - powiedział Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. - To, że nasz codzienny wysiłek jest dostrzegany i nagradzany, jeszcze bardziej motywuje nas, by ciągle rozwijać asortyment innowacyjnych produktów najwyższej jakości. Szczególnej uwadze polecamy nasze nowości, m.in. batoniki twarogowe MiaMu, paluszki serowe w panierce Bistro Minutka, jogurty Dar Pure bez dodatku cukrów czy lody rzemieślnicze i włoskie w proszku.

Konkurs „Złoty Paragon - Nagroda Kupców Polskich” przebiegał pod nadzorem Agencji Badawczej KANTAR, która zrealizowała badania. W ankiecie głosowało 643 kupców ze wszystkich formatów sklepów w całej Polsce.