Mleko Wypasione w butelce „Przebojem FMCG 2018”

  • Nagrody

Trwa wczytywanie galerii

Mleko Wypasione w innowacyjnej butelce z rączką triumfowało w XI edycji Konkursu Przebój FMCG, zajmując 1. miejsce w głosowaniu detalistów i dystrybutorów z branży spożywczej.

Plebiscyt, którego organizatorem jest magazyn „Życie Handlowe”, co roku jest przeprowadzany w dwóch etapach. W pierwszym 12-osobowe jury konkursowe, złożone z profesjonalistów branży spożywczej, ocenia produkty według kryteriów: opakowanie produktu, adekwatność ceny do jakości, innowacyjność produktu, wsparcie sprzedaży, dostępność produktu. Nominowane w wyniku oceny jurorów wybrane produkty zyskały nominacje do drugiego etapu, w którym głosy oddawali przedstawiciele handlu detalicznego i hurtowego. To oni wiedzą najlepiej, jakie produkty zyskują uznanie w oczach konsumentów, a swoimi głosami wyznaczają pozycje poszczególnych firm na rynku. Pierwsze miejsce i tytuł „Przebój FMCG 2018” w kategorii „Mleko i napoje mleczne” zajęło mleko Wypasione, oferowane w innowacyjnej butelce z tworzywa HDPE, które jest przyjazne środowisku naturalnemu i chroni mleko przed światłem. Butelka posiada wygodną rączkę, idealnie dopasowaną do dłoni. Dodatkowa membrana pod zakrętką zapewnia higienę otwierania. Produkowane według najnowocześniejszej technologii jest nie tylko wyśmienite w smaku, ale również zachowuje wszystkie wartości odżywcze i biologiczne naturalnego mleka, m.in. bogactwo wapnia i pełnowartościowego białka. Mleko Wypasione nie zawiera konserwantów, sztucznych barwników i modyfikacji genetycznych (GMO) – pochodzi od krów, które karmione są paszami naturalnymi, wolnymi od GMO. Polecane konsumentom w każdej grupie wiekowej, zwłaszcza w codziennej diecie dzieci ze względu na dużą naturalną zawartość wapnia, niezbędnego dla prawidłowego rozwoju kości i zębów. Mleko Wypasione jest doskonałe do bezpośredniego spożycia lub jako dodatek do zup mlecznych, budyniów, ciast, placków, kawy, herbaty, naleśników.